Amazon.com – vienos knygos grąžinimo istorija IIId. “Dovana”

22 sausio, 2010

Pirmoji istorijos dalis
Antroji istorijos dalis

Ryte paskambinus į paštą paaiškėjo, kad per 10 dienų siuntinys į Ameriką nueiti gali. “Jei viskas gerai“. Taigi viskas gerai, vilčių, kad knyga nebus “auksinė“ yra. Sėdau prie kompiuterio ir radau laišką iš Amazon. Ką gi. Įdomu.
Laiškas, priešingai nuo ankstesnių, kuriuos gavau, nebuvo sugeneruotas automatiškai. Tagi gavau “gyvą“ konsultantą. O tai, atsižvelgiant į mano praradimus ir bendrovės mąstą buvo jau kažkas tokio. Įspudį padarė ne tik Amazon noras kalbėtis ir padėti klientui, bet ir pats laiško turinys. Jame, atsiprašymas už sukeltus nepatogumus, paaiškinimas, kad taip nutinka nepaisant visų Amazon bendrovės pastangų siekti kuo geresnio aptarnavimo, bei pažadas spręsti problemą, kad tik aš būčiau patenkintas. Hm. Žemiau pateiktas pasiūlymas, kaip siūloma šią problemą spresti. (O aš maniau, kad jau viskas kaip ir aišku. Pasirodo klydau). Taigi. Jie kaip ir žadėta siunčia man naują knygą, tačiau apgadintą nusprendė dovanot. Kitais žodžiais rūpintis jos siuntimu atag į Amazon nebereikia. (O tai jau netikėta). Toliau, į mano sąskaitą jie perves keičiamos knygos kainą, bei jos siuntimo išlaidas, viso 36 $. Pinigai, amazon teigimu, saskaitoje atsidurti turi per 3 darbo dienas. Tačiau už naujos knygos siuntimą, nuo mano sąskaitos jie tą pačią sumą ir nurašys. Taigi, gaunu pinigus, tačiau naujos knygos siuntimas yra lyg ir visiškai naujas užsakymas už kurį aš turėčiau apmokėti jų pačių pinigais. Toks bereikalingas pinigų siuntinėjimas iš sąskaitos į sąskaitą man pasirodė keistokas, bet čia pat buvo paaiškinta, kad to reikia tam, kad nekiltų jokių nesusipratimų buhalterijoje. Čia pat yra nuoroda į naująjį mano užsakymą, panorėjęs galiu pakeisti mokėjimo nurodymus ir tt. Taigi, viskas lyg ir išsisprendė. Man siunčiama nauja knyga, senoji taip pat lieka man ir svarbiausia, dėl to neturėjau nei vieno lito papildomų išlaidų. Jei neskaičiuosime voko, kurį nusipirkau dar vakar, prieš perskaitęs amazon siųstą laiška.
Gerai pagalvojus, amazon sprendimas dovanoti sugadintą knygą yra gana logiškas. Kadangi jie dengia grąžinamų prekių siuntimo išlaidas, jiems visiškai neapsimoka už sugadintą knygą moketi tų pinigų. Juo lab, kad siuntimas kainuotu beveik tiek pat, kiek pati knyga, kurios paskui tikrai niekur nebeiškiši.
Norėdamas dar kartą peržiūrėti naujajį užsakyma, paspaudžiu nuorodą esančia laiške. Atsidaro užsakymo langas. Viskas tvarkoj, rodo kad knyga užsakyta, laukia VISA kortelės patvirtinimo. Tačiau mano dėmesį patraukia suma, kurią man reikės apmokėti. Ji ne 36$ kaip turėtų būti, o 40$. Skirtumas rodos nedidelis, tik 4$, tačiau iš kur jis atsirado? Geriausias būdas išsiaiškinti – laiškas i Amazon. Ne dėl tu 4$, oj ne. Tai nedideli pinigai, į kuriuos būtų galima tiesiog nekreipti dėmesio. Kaip arbatpinigiai už gerą aptarnavimą. Bet kita vertus, jei tai koks paslėptas mokestis, aš noriu tai žinoti. Paklausti nieko nekainuoja. Rašau laišką į amazon ir laukiu atsakymo.

/laukiam tesinio/

Tęsinys:

Atsakymo sulaukiau labai greitai. Šiaip visi susirašinėjimai su Amazon buvo labai operatyvūs. Jų atsakymo reikėdavo laukti ne daugiau nei valandą laiko ir nesvarbu koks buvo paros metas.
Kaip ir tikejausi įsivėlė klaida. Sąskaita buvo pataisyta ir rodė tiek kiek ir turėjo rodyti – 36$.
Bet atsirado kita problema. Atėjo pranešimas, kad amazon negali nusirašyti pinigų iš mano sąskaitos. Tuo metu neturėjau laiko kada aiškintis, tad atidėjau viską iki vakaro. Vakare pašto dėžutėje jau buvo du pranešimai, kad amazon turi problemų nuskaitant pinigus. Patikrinu savo sąskaitą internetu. Viskas gerai. rodo kad suma rezervuota. Oj, palaukit nėra gerai. Rezervuota suma – 40$! Patikrinu amazon ten rodo man paruoštą siųsti knygą ir suma viso: 40$. Ir vėl… Laiškas į amazon. Po pusvalandžio atsakymas, kad klaida ištaisyta. Nors rezervacija taip ir liko 40$, bet amazon pas save rodo 36$ smagu.
Ryte skambinu bankui paklausti dėl kokių priežasčių negali nusirašyti jau rezervuotos sumos. Niekas negali dorai paaiškinti. Siūlo naikinti rezervaciją ir padaryti ją iš naujo. Šį banko pasiūlymą rašau į amazon. Jie taip ir padaro. Gaunu laišką apie sėkminagi ivykdytą operaciją. Patikrinu. Nurašyta 40$. (!) Dar geriau, kiti 40 taip ir liko rezervuoti. Vėl laiškas i amazon. Atsakymas už 10 min. Tikiuosi paskutinis :) Atsiprašo už nepatogumus, paaiškina kodėl galėjo atsitikti kad buvo padaryta dviguba rezervazija ir pažadėjo, kad per keletą dienų problema bus išspresta, jei ne, prašo nurodyti banko kontaktinius duomenis – skambins patys. O del permokos, jokių bėdų. Permokėti juokingi 4$ pervesti į mano sąskaitą. Istorijos pabaiga.

Išvados: Buvo įdomu. Nesu aš priekabus klientas. Jokiais būdais ne. Tiesiog buvo smalsu kiek toli galima eiti norint išsiaiškinti dalykus kurie tau neaiškūs. Įspudis geras. Galima drąsiai teigti, kad bent jau amazon atveju, ši tarnyba iš tiesų verta visų 10 balų. Už operatyvumą, už nuoseklumą, už patikimumą galų gale už žmogiškumą.
O klientams, patarimas: kadangi klaidų pasitaiko visur, tylėti tikrai neverta, juo labiau, kad kažkuria prasme tai pagalba ir pačiai amazon. Mokydamiesi iš klaidų mes visi augam. :)

Parašykite komentarą